du får sparken

tjena hoppsan.
sitter i skolan just nu o väntar på att mamma ska sluta så hon kan hämta mig. så tråkigt o sluta vid 4 för då går de strömtorpbussar. jagmenar, whyyy ! de förstör lite av min livsglöd ;/  men ack. jag har ganskakul ändå. kom på mig själv när ja satt o skratta för mig själv med lilla platt tvn som hänger så fint på väggen. har inte vågat vända mig o titta om någon är bakom mig... scary. vinis uppmuntrar mig lite grann på msn. kul tjej.
nu skrev just mamma att hon kommer om en kvart .. lång tid kvar:(men de är så när man living the dreamää....
läsktigt att jag ska åka med med ett par freaks till träningen... fyfan..
nu ska jag bara sitta av min kvart. sen ska jag hem kanske äta något o sen bort till träningen.
HEJSVÄJSIISS

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0