jag måste ta tag i mitt liv!


jag blir så trött på mig själv. på inte ens en vecka, bara några dagar har jag spenderat 800 kr på ingenting ? ja måste skaffa mig ett jobb... jag fick studiebidraget för 3 dagar sen, och nu är det borta.
en ekonom sökes!


nåväl. idag blev jag hemma idag igen, efter en jäävligt lång natt. natten tog aldrig slut. jag  vaknade hela tiden av mig själv hostandes eller att jag låg och stönade och tyckte synd om mig själv. och en gång var jag tvungen att gå ner och gå runt lite i köket för ja mådde så jävla illa och kallsvettades. oj synd om mig idag. tänkte till och med gå ut och gå men de hade ja för lite kläder på mig för att göra. men de skulle nog varit skönt. men mattias tyckte nog det var trevligt att ha en klag-jennie brevid.

jag är orolig, jävligt orolig. jag måste fan börja tänka på refrängen. jag blir snart 18 och har sommarjobbat en gång i hela mitt liv ? nej. nu ska ja dra hit lovisa och då äre vi som söker till mcdonalds, sen när jag är 18 ska jag börja jobba på transcom, bra deal jennie! undra bara hur mkt som kommer bli gjort.....

 - fint citat -
- Om man pressar sig till det yttersta, så försvinner alla färger. Det finns bara svart & vitt.
- Jag ser bara dig.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0