now the drugs don't work


jag vet att min blogg ser helt fucked up just nu,
men jag fixar den så fort jag finner ork...

igår så kom lovisa till mig vid 8 typ, då satte vi oss och.. jag vet inte riktigt vad vi gjorde. men vi hade de mysigt ialf. sen så  lämnadejag  lovisa kvar i rummet för att sitta vid datorn, då jag gick ner och mötte mattias och hjälpte pappa med pizzan. sen upp o mysa, sen pizza, och sen drog lovisan.. då drog jag och mattias på arn, jag somnade dock, och amttias med, jag som ville titta på filmen men de är ju bara att ladda hem den, hihhi.
ja sov jävligt gött inatt iallafall, men jag känner mig fortfarande trött. och mattias drog just för han hade träning, osis! så nu ska ja nog passa på och sovis lite och sen ska ja nog försöka tvinga hit mattias, då vill jag mysa med godis eller ngt annat.

sovdags nu,
efter jag slagit av fläkten.

och imorgon måste jag plugga,
även fast jag är ledig imorgno.
känns ju grymt!

hejdå  , hörs ikväll.

"whats ment to be, is left to come."

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0