klag maskin - power on


idag blev jag kvarliggandes i min säng. även om det är hur underbart som  helst måste jag klaga... jag har så himla ont i halsen, jag kallsvettas och frågan ja ställer mig just nu är ; vart kan ja andas? min näsa är upp proppad, och halsen är rätt tjock. och allt de här kom på en natt. rättare sagt på 2 timmar.. jag somnade vid 1 ungefär, och sen vaknade jag runt 3 och kunde absolut inte somna om.. toppen, nu fick jag huvudvärk också. och de känns som jag är för kräkmagen för att ta varken en alvedon eller nässpray.
klag maskin - power off -
idag ska jag sno mattias och dra ner till kronhallen och köpa vindruvor och daimtårta. det är sånt ja  blir sugen på när jag är sjuk, spec vindruvor. och mjölk. vanligtvis på mornarna så kan inte ja äta frukost när ja går upp tidigt. men idag gjorde jag mig en ordentlig frukost, dessutom på sängen. lite yogurt, flingor, knäckemacka, ägg och mjölk. en frukost jag nästan aldrig äter, men idag var jag värd den. det va l iite klagosamt i rummet när allt åkte ner genom sprupen, men vad gör man inte när man förtjänar det bästa... fast nu är jag lite hungrig igen så nu får nog mattias se till att sluta..
kanske skulle gå ner och baka lite så man slipper tänka på halsen och allt man har ont i, för det gör man ju hela tiden när man bara ligger i sängen. ja slår vad om att jag skulle klara att gå till skolan idag, men det är allt skönt att stanna hemma också, ta en liten extra-helg-dag.

peace, love & understanding  - jennie nisze nielsen.


Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0