jag gråter för ingenting.


ojojoj blev ett litet break där.. men jag har ju trots allt tagit mig en veckas visit i mallorca !

jag sitter på mitt rum just nu. och gör absolut ingenting. lovisa och jag skulle åka iväg och gymma men vi hittade inte gymkortet så det blev inget. och då fick jag henne att sitta och vänta på mig på kronhallen i ca 30 minuter. ber om ursäkt för det! ==SS
sen drog hon  på kalas och jag fick tillbaka direkt för låtit henne väntat på mig såppas länge tror jag. jag fick jätte tråkigt och hade inte lust med något. så jag satte mig på mitt rum och spelade röj med mig själv. degerfors living. jag drog på ett riktigt låt-mig-va face mot familjen och dom lämnade mig ifred direkt. det kan man kalla degerfors-respekt.
allt är så annorlunda om man tänker på hur degerfors befolkning har det, och sen jentemot hur tex malmö har de. alla är så olika. alla städer har sin egen version på vardagen. fintsagt! men så är det ju. i degerfors kan man kanske nöja sig med att sitta hemma en hel helg, vid datorn respektive tvn med familjen eller en enkel vän. i malmö tror ja inte de finns de alternativet. malmö. jag ve tinte varför jag valde just den staden.  men jag vet inte om jag har lust att diskutera med mig själv om det för det tror jag alla redan förstår att det är skillnad. så jag vet inte varför jag drog upp de...
iallafall...   jag har lust med saker jag aldrig brukar få lust med annars.. läsa en bok. en bra bok. jag hatar verkligen annars att läsa böcker. eller så skulle ja kunan tänkta mig att plugga. jag menar, det är en fredag kväll och jag har lust att sitta hemma och läsa en bok eller plugga? VAD HÄNDER!
 jag ska skriva mig en jävla novell och sen ska jag dra på en film och tvinga hit lovisa kärringen....

PEACE, LOVE & UNDERSTANDING !

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0