it aint me babe, no no no!


fisigt gjort av stefan! det är det jag och jennifer tycker.. vi fick inte låna hans järnverkskort så det blev inget gym för oss... han säger att man inte får göra så. men man FÅR FÅR FÅR!

så, nu som min dag blivit omplanerad som det blvit varenda dag nu denna helg, så ska ja väl passa på att bara slappa för det har jag ju inte hunnit med denna helg? jag bara slappar hela dagarna känner jag.. men det är min sista helg nu som jag bara ligger hemma och inte gör någonting! nästa helg ska ja utföra stordåd! vad de nu menas..
nu ska jag titta på mitt andra avsnitt av gossip girl.. sen ska jag vila. sen hoppas jag att jag gör något!

igår så kom mattias och lovisa hem till mig. vi låg först bara och tittade på ett program och var väldigt allmänt trötta. men sen så gick vi ut på en kvällspromenix och började klättra stege, hög stege! åtminstone så gjorde jag det.. det var hemskt! men jag ska ändå upp snart, someday.. sen blev det hem och sova med mattias, lovisa skickades hem . stackars tös !

Kommentarer
Postat av: grannflickan

jävligt fisssssigt gjort av stefano!

2008-09-14 @ 16:40:23

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0