innebandy match


ajjmen! innebandy match idag, träningsmatch i storfors ;p . insattsen var helt okej, men vi förlorade.. men vi gjorde 2 mål, allt som räknas;p .. sen har jag lyckats hört att det är serie premiär mot karlskoga, snacka derby och fullsatta hallar. alltså. jag funderar på om jag ska sno åt mig en målvaktsplats då. då är man ju fortfarande med, men man syns inte, och man ligger bara och krålar på golvet :$

linda gjorde ett mål idag och jag är jätte stolt över den tjejen!

jo, idag. så va det väldigt skönt att lägga sig i sängen. men man vill ändå inte gå och lägga sig riktigt än, eftersom det är fredag! och jag är ledig tills tisdag, YEYYYII !

jomenatte, kom på en sak... jag skriker så otroligt mycket och konstiga saker during en match.. jag kom på mig själv säga '' ajjmen'' några gånger, hur seriöst låter det under en match? NOOOOOT SOOOOO !

MÅSTE BARA SÄGA DE HÄR!

imorgon, så har ja bestämt mig för att jag SKAAA muuuublera om lite i rummet, åka ut till mölle, hämta lite grejer som inte kommer användas så mkt nu inför vintern, slänga in de i mitt rum och försöka trivas lite bättre. och sen vill ja ha bort de där fula personnummret som jag och hulon kletade dit för några veckor sen, förjäävligt! men men men, så  man bäddar får man ligga..

nu säger jag godnatt för idag.. och jag är så himla lycklig. lite arg och sur, men så himla lycklig i kroppen. visst body? '' yeeeees brain, but how about you, why so angry'' you know why.. '' but im just happy '' right jennifer?

nu sa jag godnatt..

Kommentarer
Postat av: grannflickaaaaaaa

vaaa du mena? ;o

2008-09-27 @ 12:19:46

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0