your heart came from space

morsning korsning!

idag har min dag varit.. tråkig. jag vill knappt prata om den. först gick jag upp mega tidigt för att vara en lördag, runt 9, och sen åkte jag till karlskoga och dömde två matcher med tinis-tjejen. första gick bra och andra sådär.. sen hem med 175 plus i fickan. hem, lägga mig i soffan och drömma en sån sjuk dröm..
jag drömde att jag va i spanien med tina och hulon. det var mest jag och tina som gjorde grejer, hulon ville bara vara på hotelrummet, ja vet inte varför. men en kväll blev de typ krig och fy vilken klump i magen jag hade när ja vaknade, jag drömde att jag fick skjuta en arab och sen så hörde ja bara tina skrika som fan på håll, och jag kunde inte gå någonstans för en annan låg och typ va nära på att dö, så jag va tvungen o va kvar där och vilken hjälte jag var men vilken action laddad dröm ! intesant? men den va seriöst hemsk. ja va fan orolig när jag vaknade också, och sen så trodde inte ens hulon på mig när ja kom hem helt skadad och försökte berätta vad som hänt, hon bara stog o skratta de svinet.. haha.
men sen vaknade jag iallafall upp och insåg att de va en dröm, tar ju en stund innan man inser det men. det var skönt att vakna upp. då hoppade jag in i duschen och sen började mitt liv med lovisa håkan som stamplar in lite oväntat i huset. vi sätter oss och tittar på sugfotboll som sög sög sög, de va mega tråkigt att titta på , inte för jag är så hajj på fotboll, men elmander SÖG ! skulle zlatan näskrok fått lägena skulle dom suttit och vi skulle vunnit med 3-0 . miahha, ja borde bli fotbollscoatch.

imorn är de match
mahaha
innebandy
säger inte när,
men den är hemma.
MJAHI, pinit ja menar bara daah'

nu finns det bara en sak osagt;
GODNATT.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0