uppe med tuppen , 09:54

godmörrn !

alla som är
uppe med tuppsen


igår och idag är två helt annorlunda dagar.
efter jag hade sovit efter skolan igår så åkte jag iväg på innebandy träning, skojj skojj skojj! även om man ibland tvekar hur i helvete man ens ska hålla i klubban... men, vi spelade träningsmatch mot p-94 och dom vann, men vi hängde i.. möhö
sen efter min och lovisas hemcykling så åkte jag hem och duschade och tog mig en macka. sen  åkte jag iväg till mattias och soooov. men först satte jag mig och tittade på en grymt bra film, mattias somnade dock innan förtexten. men jag höll ut och tyckte den va good good gooodie.
sen vaknade vi upp sisådär halv 8 , och sen åkte han till skolan och jag tänkte mojsa ner mig lite en timme, men dock var jag så pigg satt jag kunde ju inte somna om, satt ja satte mig vid plugget igen och tittade på en till rolig film.. MAAMAAMAAa.

NUTID;

jag kom precis innanför dörren, och jag satte mig direkt vid datorn.. jag ska egentligen åka in till handledningen och göra prov men ja tänker nog strunta i de, ja kan ju lika gärna ta de på tisdag istället, för då finns de nog fler som gör de. nämner inga namn men lisa jacobsson skulle nog vara en av dom.. hooo är i göteborg nu för allas intresse. och idag åker mattias till luleå. men jag har såklart min pinglande skinande makalösa emelie hulon olsson som kommer förgylla min fredag, och sen en mirakulös lovisa lorens håkansson som kommer förpuffa min lördag, och sen , söndag, då herrejävlarns blir det taggat till max och då kör vi ''järnet'' över forshaga. degerfors BK, heeeeey.

nu blev de lite
dåtid
med i det hela.


nu måste jag lägga ut en helt underbar video! jag bara ääääälskar höjdarna. !

här är sylvia och lipton, sylvia är kär i lipton...:( men lipton är så fjantig.. älskart!


Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0