så full i fan

ja de känner jag att jag är just nu.
så nu ska jag gå in på lovisas blogg och förstöra igen, hhihi jag är så busig.
 titta resultat ; jaghittanemo.blogg.se

ikväll ser lite oklart ut. busiga lovisa är så lockande. hahah. igår bara chilla vi rakt igenom, o hon va på en sån rolig grej imorse, dom skulle leta rävsvansar, snacka om att jag blev sugen! jag vill också ha en linkon.

ikväll kommer nog mattias hit, och då ska jag imponera på honom hade jag tänkt, när han kommer in ska jag dra på min underbara dunder bas som lovisa blev helt till sig när hon såg den / hörde den. de är jätte kul och jag battlar väldigt mycket mot syrran mitt emot.

PLUS! att det var jävligt skönt att kö en payback imorse. varje gång jag vaknat så har ja vaknat av, inte varje gång men många gånger, att jessica dunkat skit musik i sitt rum , kl 11 på morgonen. så jag har bleve jätte arg. oj vad ja ska dunka sönda morgon när det vilar bakfylla i luften hos grannen mitt emot.
MOJAHA payback is a bitch sis..





Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0