oviga jag tar entre.

nu har de blivit glest mellan datumen här, men jag har faktiskt inte så mycket tid åt datorn längre.. är jag inte med mattias så tränar jag, tränar jag inte så är jag hos hulon, är jag inte hos hulon är jag ute på andra äventyr, är jag inte ute på äventyr sitter jag på mitt rum och spelar sims, sitter jag inte på mitt rum och spelar sims så ligger jag på mitt rum och sover... det har lixom tagit sin tid de där.  jag är så nöjd med hur mitt träningschema kommer se ut nu framöver, gött !

på fredag gäller bara de där jävla coopers testet som kommer ta fysiskt dö på mig.. vissa kanske inte tycker det är så jobbigt, men jag som är lite bekväm, eller har iallafall varit ett tag i nästan hela mitt liv så tar de verkligen på krafterna bara att tänka på de! och det är ju lite jobbigt.. vet ju förra gången hur illa de va då, aj aj aj, hur ska detta sluta?
madde får nog stå redo med en rullstol!

så pissigt jobbigt i skolan nu också, arbete på arbete läggs på och jag är inte sånt geni så jag klarar inte sånt! give me a break!!!!!!

okej okej okej, nog med mitt gnäll.. jag gnäller väldigt mycket, på att jag har ont överallt, på hur jobbigt allt är.. men ja tycker nog inte de egentligen, jag tycker det är as gött att känna att man har tränat, lite träningsverk, ha lite ont sådär. men men. de var inte de ja skulle få fram me de här stycket.. jag skulle låta lite posetiv o säga hur gött de ska bli att träna handboll igen ( gnäll - med tränignsverk i hela kroppen) men de ska bli as gött och jag ska vekrligen bli seriös iår. tar med mig jessi och tina imörn och åker in och visar vart skåpet ska stå. oviga jag tar entre!

nu ska jag
slagga

det är så underbart
gött gött gött
att sova alltså.- älskart'

HEJDÅÅÅÅÅ.
pusss på mattias
kram på resten.
puss på kinden åt tilda som jag saknar..



04 som sagt, jätte skämmig men jätte rolig och jätte minnesvärt.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0