min dag på 50 sek..

idag är en seg dag, händer inget kul. hade ingen duglig frukost hemma imorse så jag gjorde lite pulvermos. pulvermos som jag lovade mig själv att sluta äta ? men det är ju så himmelskt.  men satte... snart ska jag börja sminka mig och sen dra ner till valla och bossa över småglina.... jennifers småglin. ska kö sten hårt med dom jennifer, men u kan va lugn... mihihi. hon verkar vara lite närvös. för hon har skickat typ 3 sms på en halv timme, om vilken tid de är, vad ja ska komma ihåg, vad ja ska göra osv... men andas flicka lilla... sen ska ja hem o göra mig iording för innebandy träning och sen blire mysmys hos håkan..

jag saknar fan valla tiderna. typ trivselkvällarna, det var ju så jävla kul. jag saknar små discon överhuvudtaget. det var ju de totala höjdpunkten på hela livet. när det väl va disco var de en speciell känsla, det va så jävla kul! haha, vilka tider!


saknar min bäbis. redan..


Kommentarer
Postat av: du vet vem .... MOHAHA

haha , aaa jag hörde ju hur det gick också ;)

MEN tack tjejen att du ställde upp! mhihi

2008-10-28 @ 21:51:42
Postat av: Erika

Dörren står öppen, bara att ringa.. ;D

2008-10-29 @ 19:06:57
URL: http://erijka.blogg.se/

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0