med en pavarotti platta på.

ja  här sitter jag på mitt rum och lyssnar på luciano pavarotti en fredag kväll.
min dag har varit som en måndags-dag. inte kännt någon speciell feeling från fredag idag.
just ja! kom ju på att ja skulle pimpa erikas blogg just. ska nog göra de nu.
vad mycket energi jag kommer lägga på de...

idag gick jag upp, FRIVILLIGT kl halv 7. jag gick ner och gjorde mig iordning. väckte en trött mattias, gick ner och käkade. sa hej till jennifer och hej då till mattias. sedan satte jag mig på 07:35 bussen in till karlskoga, för att sitta och titta på en innebandy träning med resten av handbollsteamet. efter några timmar, när klockan närmat sig halv 10 och jag börjat fått upp mina ögon började uppvärmningen. fullfart - handbollslag. killarna vs tjejerna. vi vann, o hur gött de kändes. hur som helst, efter matchen hade vi träning, la några skott på mål sen drog jag med bettan upp och tog en snabb buss hem. la mig i soffan till rasten som spelades på disney channel och somnade illa kvickt. vilket inte gjorde en emelie hulon olsson glad eftersom vi skulle gymma, sorry ! pappa väckte mig vid 5 och vi skyndade oss in till kristinehamn och tittade på en tv bänk och besökte godishuset och gick 300 kr fattigare därifrån. åter till hemstaden degerfors där vi åkte kvickt till välbesökta kronhallen och träffade en väldigt snygg kille som jobbade där , någon som vet vem det är, kontakta mig ! urläcker va han. och han va duktig . men hur som helst, åkte hem , käkade pizza, mös med idol. o nu ligger jag som sagt och njuter av en luciano pavarotti..
nu ska jag sova.

far o flyg fågelfän.
hejdå

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0