jennifer har fått en ny säng!

jag förstår hur glad flickan är. jag kommer ihåg när jag fick en ny säng. det var glädje på hög nivå. men jennifer verkade så cool på bilddagboken, det verkade som de va väl ingen big deal lixom.. men jag tror det är de innerst inne.. hon skrev lixom, '' jag fick väl också lite smågrejer, en säng och litte ben till den'' .

iallafall..

nu väntar jag på mat, och sen ska jag kila över till jennifer, det ska bli kuuul. vi har inte träffas sen mallis, konstigt! menaattee.  jag tittar på postkodsmilijonären, ge mig en miljon tack.. kan man inte bara skicka ett fint mail, och sen får man en ynka miljon, de e ju inte mycket för dom lixom. dom slänger ju ut hur mycket som helst varje dag. så varför inte ge mig en liten slant?

jomen som jag sa.
..
det är någon jävel
som pimpat håkans blogg?
den jäveln ska ha
en fet kyss!
snygg blev den.

för andra gången;

snart kommer jag gå ner och äta, efter jag spelat lite sims som jag suttit med hela dagen, sen ska ja kila över till jennifer, mysa lite.. och sen kommer min underbara rington komma på mobilen och då kilar jag över och sen ska jag till mattias, eller han till mig. braa jobbbbbbbat.

hejdå

mina sims personer
Jönsa smeds - jag bara sover och tittar på tv. och spelar
Hulon smeds- hulon städar och svarar i telefonen och spelar gitarr
Lorens smeds- lovisa dör snart.

Kommentarer
Postat av: lorens

varför ska just jag döö ? ;(

2008-10-05 @ 01:13:06
Postat av: grannflicka

hihi, men en ny säng är väl trevligt!

men inte så att jag springer runt av glädje hörre du ;d kul att det glädje dig också tjejen!

BTW , fiint efternamn simsgubbarna har ;$$$

2008-10-05 @ 15:49:35

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0