jag hade det på känn!


ja jag hade de faktiskt på känn, att det var kanelbullens dag idag. jag kände det verkligen, jag kände de så mycket så jag nästan kunde känna lukten av kanelbullar.. ska nog gå ner och titta om alla ingredienser finns, sen blir och ta på bakvästen och baka:$

OM INTE! så ska jag försöka leta upp en panpizza, jag blev så grymt sugen på det. något mer jag är sugen på är att gymma, men ja kan inte, man får inte längre, tydligen.. men ska nog göra de lördag söndag iallafall. ser jag fram emot!

idag så ska jag.
bara softa med lovisa håkansson, håkan! hoppas jag.. jag är väldigt bussugen och känner att jag måste göra något busigt , inte för att det ja tänkte var så busigt men.. min plan var att äta bullar och spela xbox, de tycker jag är kul !

nu tar jag tag i livet,
hej på
en gång


idag ska jag ta fram kameran och ta kort på mig, dig, oss, dom och allt jag gör!

Kommentarer
Postat av: emot

ojoj hoppsan att jag förstör ditt budskap i inlägget lite :$ meeeen... det är faktiskt idag (lördag) som det är kanelbullens dag! Hoppas det satt som bulldeg i facet detdär;) hahahahahhahhahahahh

2008-10-04 @ 11:42:55

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0