inväntar john blund

klockan har tickat ner mot två snåret på natten och jag sitter och funderar vad jag ska göra av min blogg. jag har just pimpat erikas och kära lovisa, hon som inte ens bad om det, men ja kan allt läsa mellan raderna. fjortisblogg

men men men.
jävligt tråkigt att loulou åkte ut, sephide eller whatever suger fårballe. så jag hoppades vekrligen att hon skulle åka ut, MEN ACK NEJ. varför ska ja få som jag vill?  jag tänkte på en till sak, när någon åker ut så får dom ju sjunga en sång. en sång som alla sjunger, alltså lika dan låt varje gång. de ska bli kul o se när johan palm åker ut o kör solo på den låten!
TRASH!

nu måste jag erkänna att jag är trött.
men idag har ja kört ordentligt med tandborsten.
john blund är välkommen in i mitt rum nu.
tack och hej - leverpastej
natti

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0