kasta ankar , bojje

hallå hallå..

jag hade just den äran att ha en håkan här vid min sida i sisådär en timme, men nu har den lyckotjejen dragit sig hemmåt. och jag blev lämnad med fullt ansvar åt mina sims gubbar..

jag funderade på en sak...

mattias jobbar och sliter just nu, och jag önskar bara att man inte behövde jobba.. så då kom ja på att allt skulle vara så himla underbart att bli en simsare. bo i en sims town. just nu har jag en tomte ståendes ute på gatan och bara väntar på att ge mig pengar. så istället för att jobba och slita så kunde väl alla få en liten tomtenisse utanför gården, vid brevlådan, som gav en 10 000 varje gång man klickade på honom ? skulle inte det bara vara underbart....

jag bara älskar mitt liv på the sims...

vi har nog med pengar, jag hulon & lovisa.. men ändå så skickar jag iväg hulon på arbete varje dag.. men jag har en snäll mening med de! hon tycker ju om att spela gitarr, och då har jag skickat iväg henne så hon ska bli en artist, hon spelar piano och gitarr varje dag och är grym på de nu ju.. och lovisa håkansson, haha, vilken glidare! hon kan bara stå mitt ute i ingestans hela dagen, bara stå och titta på , tex när jag duschar. hon gör inte ett skit, hon vaknar, äter, duschar ibland, hoppas i poolen, står, stirrar, sover. sen går de bara om. jag kan inte säga att jennsan gör så mkt hon heller, eftersom ja lägger jävligt mkt engergi på hulons karriär... så just nu står jag mest, lagar mat tills hulon kommer hem, tränar lite grann, spelar massa spel, duschar, äter, spelar, sover.

nu vet ni allt om mitt sims liv.. free play.


nu kanske jag drar och sover hos mattias, kaaanske...

i helgen blir skojj!
HEJDÅÅ!

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0