http://pengargratis.se/?r=5864

jag känner mig rätt desperat, men det är jag inte,  inte nu iallafall. men jag tänkte bara bli medlem. man ska tydligen försöka samla poäng och om man får tillräckligt med poäng under en månad så får man en saftig check hem till brevlådan. och jag tänkte, men wtf. hur svårt kan de vara och tjäna 500 spänn sådär lite lätt, rakt ner i fickan för lite publication ? så att säga...
så här är min länk, http://pengargratis.se/?r=5864 .. som typ .. hjälper mig att samla poäng.. bara o besöka o vara godhjärtad  .. ha-ha
de här kan ju bli mitt framtidsjobb? min lön blir allt jag offentliggör. nästa gång ni besöker min blogg är den saftigt fylld med reklam . hi-hi


nu har iallafall mattias lämnat skönheten, degerfors alltså. och lämnade kvar lilla mig i smeten. under lovet. jag kan inte sluta tänka på de. men imorgon ska jag upp och leka med lovisa, och sen ska vi mysa och sen bär de av till valla där ja ska träna jennifers småttingar, ska bli kul.. svinjobb... men man skulle visst bli bjuden på en gööör mysig kväll med pizza och godis hörde jag ? och då är de väl inte fyskam ...


fyfan va gott med
skolans mjölk.
ge mig den

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack Jennie... ;D Skönt att höra.

När hälsar du på mig då? =P

2008-10-27 @ 21:51:31
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: jennifer smeds

pizzan & godis de kommer!

de förtjänar du tjejeN!

2008-10-28 @ 00:29:16

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0