godis påse på plats.

så sant, godis.. det bara skriker lördag om godis. lördagsgodis.

 jag körde ett fin fint skådespel imorse till mamma och pappa, jag lekte trött och trög som fan. så här sitter jag ensam hemma medan dom är i motala och firar 50 års kalas. det enda pappa sa till mig innan han drog var ; dåligt jennie, det är dåligt som fan.  men jag satt kvar lite flinande och tog inte åt mig de minsta. för jag vet att dom lika gärna skulle varit i min sits. de va bara avundsjuka som fanns i luften. så nu när jag varit själv hemma ett tag. så funderar jag på min kväll. mattias kommer nog hit snart. när som helst. och då blire ju bara o sitta o invänta kvällen, sen runt 5 kanske det är dags att tänka på vad man ska få i magen. och sen blire baara hemma mys mys med mattias,  godis film mat o hela lördagsfaderullan. ska bli mega gött!

och så åker ju faktiskt mattis ponken iväg snart.. ska ju bli tråkigt. just på lovet också. får väl ta en ersättare vid namn lovisa håkansson och krama på sålänge ,mihihi . det där gillade nog inte mattias att jag sa , mihi, men lovisa gjorde.

nu ska jag städa mitt rum lite och få lite mysfaktor.

så jävla lördaag! :)

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0