fredag

idag är det HELG. och de ska ja FIRA, jag är sugen på att fira men ja ska inte fira jag ska chilla , chilla och fira är två helt annorlunda saker. jag ska chilla med lovisa, vi ska bara sitta och inte göra ngt, kanske gå ut i degerfors o kolla om något händer. skulle vara KUL. hejda, nu ska ja sjuuuuunga som en gudinna. förresten har ja haft en jätte jobbig dag idag. först upp - insåg att ja ställt klockan mer!? sprang ner och åkte iväg till skolan för att springa coopers, usch. efter den jobbiga rundan som ja va halvdö efter så skulle ja köra en handbollsträning efter det. jätte jobbigt. sen ännu jobbigare. då skule ja göra företagsekonomiprovet som va svååårt. synd om mig heda, emo bild på jens

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0