den SUUGER!


Imorgon har jag blivit tilldelad en uppgift, ett ärofyllt uppdrag som kommer resultera i ett lyckat uppdrag. förhoppningsvis.
jag ska först 
* gå till skolan
*åka till farmor och handla åt henne
*pimpa erikas blogg
*pimpa min egen
*förhoppnigsvis sova
*träna
*stupa i säng
så de ärofyllda uppgraget var alltså, punkt 3. vilket kommer ha en väldigt bra inflytan på mig framöver i livet.

SÅATTE!
mattias är du min?


idag efter handbollsträningen så ställde jag mig i duschen, och av min förvåning va vattnet skitigt? så jessica ringde till pappa jörgen men han kunde inget göra. vi kommer säkert bli vatten lösa flera veckor nu...... buhu.

säg till om jag får låna
din dusch ?
hör av dig på;
09 -702 00 90.
säg att det var jag som gjordet!

nu ska jag sova,
efter jag pratat me min nigelnopp lovisa.

förresten, jag ska nog gå intensivkurs med linda KK-KK på jullovet, hur kul är inte de?


gnattis.

JAG TYCKER SÅ MYCKET OM DIG !


Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0