borde starta eget.

 så sant, jag borde starta firma. firma ; pimpa blogg topp. eller något annat fläschigt namn. jag är nog bloggarnas pimpare. ja , jag utser mig själv som de tror jag. mitt avslutande projekt ; pimpa erika smeds blogg -http://erijka.blogg.se/ så har jag fått ett till uppdrag att slutfölja, projektets namn heter ; pimpa hulsans blögg sögg tögg - eemelieolsson.blogg.se tror jag bestämt att hon heter.

så nu ska jag ge all energi till blöggandet, och invänta tiden tills mattias slutar jobba, dvs efter han blivit jagad av alla polacker som vill åt honom på jobbet. ska försöka hitta ett polack-lexikon så du förstår vad dom säger nästa gång! fixar jag vetu..
på tal om MATTIAS, min lillkille. så åker han ''adjö'' från sverige snart. rättare sagt på tisdag. fast från degerfors på måndag, vilket blir lite surt eftersom han tar ju upp så jävla mkt tid hos mig hela tiden,, pff. åh... men jag hoppas att lilla lovisan,tilda,madde,hulon och jennifer BLANDANNAT fyller ut mitt lov rätt så snyggt iallafall..


nu blir pimpa. mIIIhh

HEJHEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

My pimpin' bitch!! Haha Tack blev jättebra.. =)

2008-10-26 @ 21:47:04
Postat av: hulon

du borde börja ta betalt =p tack för pimpmyblogg jensan!

2008-10-27 @ 21:08:41

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0