vi är walthers från söder !


mitt mål att göra innan årets slut;

* Ge jessica ett helvete här hemma så hon bestämmer sig för att flytta.
* Få godkänt i matten
* Inte missa en enda jävla träning !
* Äta nyttigare
* Ge mattias en milj. puszar och kramizar

okej okej , låt mig rappa ..
ey ey ey-
idag var det en helt vanlig skol dag yeah man.
eu eu, vi va fett trötta och klassen va fett me liten idag.
jag undra när ja kom till skolan, vart fan e alla pooolarn?
alla va hemma och bara softa järnet, ey ey !
yoyo ! låt mig rippa ... ey
vi hade bara två lektioner, fett med nice
jag va så jävla tung mot lärarn' ja sa;
snälla majistern, kan vi dra till bergslag
grabbarna lirar och jag vill checka in dom
snälla majistern, kom igen , va schysst!
schyssta som fan dom lät oss dra dit!
vi hejja på grabbarna men ändå dom torska.
tjoobre, det var inge vidare.
jag lovar - hade jag och håkan varit med skulle vi tamefan krossat.
yeahyeah.. nu ska ja slagga
all kärlek till er där ute. peace.

aa de är min nya stil.

svar ja.

grattis madde som fick sitt livs första MVG på företagseko.






Kommentarer
Postat av: simp da pimp

2pac standard jennie.. Du håller klassen

2008-11-26 @ 08:44:45
URL: http://simonwido.blogg.se/
Postat av: Anonym

du sa inte aatt du var på bergslag, rapparN ;oo

2008-11-26 @ 15:23:33
URL: http://jennifersmeds.blogg.se/

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0