valvaka, heja obama!

jag vet inte varför, men ja vill se när obama kör över mcCain, de kommer ju  för fan bli historiskt och klart man vill se de då? och skulle vara så jävla kul och se den svenne-liknande-mccain ta hem segern, lite överraskande. sånt gillar jag!

jag tror ja gick in i en vägg förut :(  . jag fick världens huvudvärk helt plötsligt och sen så blev ja jätte varm om kinderna och iskall överallt.  är jag fortfarande, och svar jag, ganska synd om mig nu:$

VALVAKA NU ! UPPE TILL 0700. lätt sagt....


Kommentarer
Postat av: Erika

Så du antog utmaningen?

2008-11-04 @ 23:44:22
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: lovisa

obama är fan snygg

2008-11-05 @ 00:07:41

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0