när tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån

Jag skulle just nu vilja;
gå upp och sola och sen ligga i ett varmt bad i ca två timmar.
kunna trolla mitt rum rent.
en fet jävla garderob med nya kläder
ligga och dyng mysa med en film och godispåse,UTAN att gå upp i vikt.
att en gammal gubbe skulle komma in o ge mig några miljoner.
vara lika skön i huvudet som 4 år sen.
få ett jobb

jag skulle absolut kunna slippa;
att vara pank i slutet av varje månad.
att klockan bara är 13:42
min smygande huvudvärk som är på ingång.
lovisas halvotrevliga sms
att få ett jobb

igår fick jag i mig en QP plus meny, det var inte igår jag käkade det. så den satt fint i kistan! efter det åkte jag hem till mattias och sov, jag vaknade ungefär vid 11 av att mattias varit duktig och hade varit till skolan och allt. kände lite '' varför är jag jämt ledig (?)'' men känslan försvann lika fort. nu ligger jag hemma i min egna säng och funderar på allt jag skulle vilja ha...
nu ska jag snart ta på städ-humöret. och sen ska ja dra igång!

HEJ

Kommentarer
Postat av: looooovisaaaaaaa

jag gjorde i alla fall smilegubbar det gjorde inte du (A)

2008-11-07 @ 15:30:10

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0