noppvante 35:-

lovisa har problem med hockeykillar.
själv är jag lite emot sånt, jag gillar inte hockeyrövar.
men nu har lovisa nhl på g, och det är godkänt!

idag gick jag upp mega tidigt. jag var egentligen ledig. men jag gillar väl och va hurtig, så de va bara och slänga upp mig själv och mattias ur sängen, göra sig klar och packa på 20minuter, och sen va de bara att ta fösta bästa bussen in till walthers.
på vägen ner till walthers fick vi hänga på näslund den lilla jobbiga biten, i regnet, de uppskattades! och sen fick vi även snålskjuts till badhuset.
där simmade vi hela en kilometer, de tog typ en timme, det var inte direkt jobbigt när man simmade, utan efter. när man skulle gå , då kändes de lite. meiha, kanske borde träna upp kroppen lite mer... svagis:(
sen va dee till max de gick och sen hem, jag sov ända till 5 och då gick ja upp o inte gjorde ngt. ja låg bara och va allmänt cool i min säng, ända tills pappis kom upp o fråga va ja ville ha för pizza
sen kom hulon o vi mös!

noppvante 35:-

God Natt Sveriges befolkning.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0