jag fyller mitt liv med mål.

 mitt mål i livet är att bli över 80, mitt mål i livet är att mina nära ska bli äldre änså..
jag har tänkt att ja ska bli mer komisk av mig så ja får dom att skratta sig till en bra hälsa, därefter kommer dom att leva längre än mig. de tyckte ja va en fin tanke av mig.

hej förresten.

de finns verkligen människor till allt.
de gör det verkligen!
tittar på outsiders. de är så jävla sjukt. ngn som bleve huggen med yxa? om jag inte blandar ihop programen. jag hänger inte med så mkt just nu, så ja ska visa lite engagemang till min tv. lite hemskt äre ju, men de ska bli kul o se.

idag hade jag träning också,
mer har ja inte o säga.

imorgon har jag träning,
och av ngn konstig anledning längtar jag somfan.
men inan träningen så ska ja tilll min mattias.

jag fattar lite mer av programmet nu. det är en familj som trakkaserar ett område typ. o sen har de gått så långt så de yxhögg den där killen i huvudet, han överlevde då .. och polisen vill inte göra ngt åt de. samhället har polis av en mening, så skärpning!

nu ska jag gå och sova.

god natt.
jag älskar dig mattias ponken. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

INSIDER vare ;)

2008-11-26 @ 22:50:04
Postat av: jens

ja men se på fan, vilken miss:S

2008-11-28 @ 16:51:46
Postat av: håkan

dålig uppdatering ;)

2008-12-13 @ 14:31:59
URL: http://jaghittanemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

skärpning jens, väldigt dålig uppdatering ;O

2008-12-17 @ 18:07:22
URL: http://jennifersmeds.blogg.se/

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0