ingen vanlig söndag.

nej de är det ju verkligen inte. vi har ju fått ett nytt tillskott i 17 års ligan, lovisa håkansson, 17 år. har ju blivit aktiv nu de senaste timmarna. ajo, men ja känner att de här kan va ngt säger ansvarige jennie nielsen-

skämt o sido, grattis....

men nog om lillen. dagen igår orkar ja inte ens prata om. jag har bar hemska minnen. en hemsk david går lös med kniv direkt när man kommer innanför dörren och försöker cutta mig o sofia, vi blev livrädda av hans mask och kunde inte titta pån. fyfan vad rädda vi var. men ja visste att det va daavid, men  de va ju masken vi va rädda för.
sen lugnade han ner sig och då återgick vi till partyyyt. men mot kvällen började de pratas allvar som pågick i 3 timmar. men jag tyckte ändå att kvällen blev lyckad! vid 3 tiden var de färd hem av sofias pojk. stannade till vid sams ooch tog oss en slajs. o sen hem till hulon, käka, soova.

jag vill inte gå in på hur jag mår idag. men jag tar de ja förtjänar.

sova lite sen ska ja vänta på att jennifer vaknar.
AHEJS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är vaken vaaaaa :)

2008-11-02 @ 13:20:03
URL: http://jennifersmeds.blogg.se/

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0