högt i rak och landa mjukt!

ajökens ajökens!

idag var det en helt vanlig dag i skolan. eller nej det var det inte. först hade vi idrott, kändes som 20 minuter, men vi spelade lite badminton, rond 1 så va ja iallafall ute efter hulon, kvittar vilken placering, bara före henne, huhi, rond 2 tog jag mig ända fram till final. de betöd mycket för mig.  sen skulle vi skynda oss som fan för att dra till aulan och lyssna på dom nya trivsel reglerna. och som walthers befolkningen vet så är matziboy en jävel på att prata. vilket ledde till att naturkunskaps lektionerna blev inställda, tack babe. och sen så hade vi religion och sen slutade vi. as skön dag! precis en sån här dag man behöver efter lovet.

nu ska jag ta och sova en stund, är inte jätte trött men jag orkar inte göra något annat. har prov imorgon så behöver plugga som ett as sen innan och efter träningen sen. motionera motinera motionera!

slagg time,
ajöken.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0