han har slängt mitt namn i leran.

HEJHOPP.
här sitter en glad  och vääääldigt trött jennie efter en jävla match i sunne, åkte hem med svansen imellan benen för en förlust på 16-1, men alltid toppen att kämpa hårt ! men en jennsan fick till en assist på de ända målet, kändes ju skönt.
haiaihimih
men nu som sagt är jag så jävla trött, så jag tror jag ska SLAGGA direkt nu snart. ja ska bara vänta några minuter, så jag inte vaknar om ca 2 timmar och är klarvaken, så som de brukar bli när ja lägger mig tidigt... ska ju till kil imörn också. ska bli kul och jag ska ta med mig min bänkvärmare jag fick av lenis. den kommer behövas!

kom ju på - jag har varit tillsammans med mattias C L hjerpe i 5 månader. är inte de värt en applåd? ja menar... snart ett halv år! de har gått super snabbt.... puss på dig älskling. mihi, du är liten, men EN stor fot.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0