fryspåse, 60 spänn?

COMEBACK!


okej, jag gör en comeback.

jag blev just överlycklig.  eller kanske inte överlycklig, men fick just ett besked som ja behövde. min kropp känns helt slutkörd. jag har kanske tränar ganska intensivt i 3 veckor nu tror jag, och min svaga kropp behöver ta ett break ! jävligt segt på innebandy träningen idag, och när jag går  känns de som benen ska gå av. ingen träningsverk, utan sleten som fan! så åter till de jag blev gladis av; jag har sovmorgon imorgon! min kropp tackar och bockar.
sen har ja dock handbollsträning på kvällen men jag lär ha någon liten återhämtning utav den inställda träningen. hoppas ! sen KANSKE det drar sig till match på torsdag, om man har tur, annars blir det att knacka dörr och sälja påsar med linn och lovisa!


jag vill ha en mys helg med ; mysbyxor, mycket tv, levande ljus, godis, och bio.  tar någon på sig att fixa de?


nu ska jag FAKTISKT duscha,
fylla i träningsdagboken, och sova som en stock. för sen kanske ja ska upp så kommer mattias till mig på morgonen ? nu när jag säger det låter det bara idiotiskt. så ja tror inte att han kommer komma, tror dock inte han går upp kl 8 för att komma till mig o lägga sig. hahah. nej.

godnatt.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0