fadern, sonen och den heliga anden

thats right - just nu pluggar jag religion. men jag tycker det är ganska intressant så jag tycker det är kul. kristendomen, det är ju så jävla mkt som har varit oklart, man har trott att man kunnat hur mycket som helst. men egetligen kunde man ingenting. jävligt intressant måste jag säga. men de som är det roliga är ju att man kan ju sitta och plugga på en sak som är påhittad. jag skulle kunna skriva en saga om att en drake som käka upp kungen och att jag förvandla mig till drake.... or whatever. men om några 1000 år kan ju de vara världens händelse. fast de bara var en berättelse i början? men nu finns det ju iofs bevis på att kristus även kallad chreeescthuus fanns.  så det är ju rätt noteringvärt. men jag vet inte.. vad fan ska man tro lixom. jag känner att jag skulle vilja tycka som vår lärare, grod-jenny. men hon vägrar ju säga vad hon tror på. men jag tror hon är neutral. för hon sa själv att man måste vara ganska så kristen för att tro den här skiten.

just nu sitter jag och inte pluggar alls, väldigt lätt att säga att man gör något. för ja gör de aldrig. jag sa även att ja inte kunde träna för jag va tvungen o plugga. vill verkligen få topp betyg! dock... har jag inte utnyttjat tiden, just nu sitter jag och väntar att julia ska duscha klar så ska ja klippa hennes hår, och sen så ska jag och hon spela bowling på wii, det är så kul! kanske får med mig mamma också.

thats right, thats what all the people say !

saknar mattias, imorgon kommer han !
ÄNTLIGEN

HEJ

Kommentarer
Postat av: Erika

Dagens fråga i KT idag, som de frågade massa barn var: "Tycker du man ska lära sig rövarspråket i skolan?" Det tycker jag lät som en bra idé.. ^o)

Hur som helst; de kan ju oxå bli jättevanligt i skolan om 1000 år kanske?

2008-11-04 @ 19:05:56
URL: http://erijka.blogg.se/

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0