ändring i utseendet.

jag gjorde en jävligt impulsiv halloween grej igår. kanske ångrar mig lite. och mattias kanske inte kommer vara så glad när han kommer hem. men de får han leva med, bara han inte gör slut för de. han kommer skicka en lapp som de står; jag gör slut. o jag kommer klippa av mig håret.miihi.  nu ska jag berätta om min händelserika halloween.

jag hade sett fram emot de här hur länge som helst, men allt balla ur redan när huloon dissade. de tog iallafall år innan lovisa kom och när hon äntligen kom så började vi göra iordning oss. sen åkte vi till karlskoga och drog en sväng förbi peter. men de va så jävla packat med folk och ramlande fjortisar. så vi gick bara in på toan och sen drog vi. mihi. sköna bönor. sen drog vi med oss shivvo halvvägs och alla drog mot lokal festen. men den hade ballat ur. så vi ställde oss på ett ''tak'' och tittade ner och synade alla fjortisar. de va fan höjdpunkten på kvällen. hur skämmiga folk kan vara. men de va ju trots allt halloween.. men kvällen såg vi som förstörd redan då och då ringde vi pappsen så han hämtade oss. vi åkte hem, satte oss och käkade lite rester med jennifer, sen gick vi upp och tittade på en steven king film ända till 4. båtsman var jävligt läskig.. med det i tankarna gick vi och la oss..

min halloween blev ju lyckad, men nu laddar ja tills nästa helg då vi ska fira lillen, lovisa blir ju 17 år iomrgon. lillen lillen. ska du växa upp nu.. det är ofattbart..

idag ska ja iväg och gymma, och sen ska ja ut o gå. sen orkar ja nog inte göra så mycket mer på den dagen..sen på kvällen jag iofs gå och hälsa på farfar i kyrkan med mitt röda hår, tror han skulle gilla de. älskade lilla farfar....


Före                                       Efter



Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0