raggarunda i storstan

tjollahopp!

idag har varit en ganska seg men ändå go dag. det började med att ja sov bort den soliga dagen. sen när jag väl vaknade vid halv 2 så var ja tvungen o gör amig iordning, fort som fan! och det är jag bra på - att göra mig iordning fort. kan ju en del av mina vänner övertyga.
Sen så kom niklas och lovisa och sen macherade vi svettigt ner till fotbollen. sen tilll kronhallen och köpte glass, och sen gjorde vi en snabb visit hos lovisa. men hennes släkt kom och då ville niklas fly fort som ögat! visst - tänkte jag. så då kom morhans och hämta oss och jag drog hem och lämnade en sur lovisa i stacken...
efter några griniga samtal om vem som gjorde rätt så  kom lovisa hit. vi blev sams och sen så åkte vi in till karlskoga. gick runt på den 'vanliga' rundan och då träffade jag på lillen peter, som gick runt och ragga vid näset ;p
sen efter att ha missat halv 11 bussen så väntade vi på halv 12. och när vi väntade på bussen så kom en glidar-turk fram till oss och frågade om vi inte ville med hem till dom och dricka lite och dansa. men visst kände väl vi.. men en jävligt kallblick drar lovisa ihop någon lögn efter att ha fått en smaskig puss i pannan. den modiga killen stog dock kvar en stund efter dissen. sen kom såklart räddarna i nörden, elin och ida. sen så skrattade vi lite åt honom, tuffa som vi kände oss efter backupen. och då gick han dystert därifrån och vi drog hem.

en sak kom jag fram till idag - vad är sommarn utan kärleks strul ?

mysmyysmysmysmysmysmysmysmysmsmysmysymsymys

gowd nhatt

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0