överge mig, snälla

hellu alla gansters out in the wild!

har just haft ett jävligt jobbigt samtal.
jag vill säga så himla mycket till dig.
allt jag hatar och älskar ! men du är fan inte värd att höra ngt.
du har ingen rätt att ens veta hur jag mår längre.
ååå vad jag hatar dig, o sanningen är att jag alltid gjort det.
bara inte insett det, men de gör jag nu .
och du tror du är så jävla bra, men du är så jävla liten!
du är precis som alla andra, plus värre tillochmed.
du är precis som dom andra,även om du tror du är speciell.
du är ingenting, ingenting. åtminstone inte hos mig.
inte längre, och kommer aldrig bli bättre.
så låt mig bara vara, snälla.
pallar inte en enda dag igen.
och jag kan inte vänta med att se dig lida igen.
jag ska stå bakom dig, och hur jag ska håna dig.
kommer ihåg när du låg på backen o tjöt, de va på nyår.
vilket nöje det är att tänka på de nu . sant nöje.
sant nöje min gamla vän. du betyder ingenting


men jag är glad, nu! ^^
så nu ska jag sova, borde pluggat idag, men inte orkat tage tag i de.
får se om man får godkänt i ämnena nu.
jag prioritera sängen och internet innan godkända betyg. way to go jensås.
och förövrigt, lovisa, you really sucks on rimma !
       
  Sleep tight my friends.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0