my day - so far

idag åkte jag o lovisa in till skolan, hon åkte in för o käka, jag för tecken.
efter teckenspråket som jag och linda förövrigt kungade på.
så gick jag till sofie, för jag skulle vänta på jennifer i en timme;p
Sen så åkte jag, sofie och johan o käkade pizza  (kebabsallad)
och sen så åkte vi några ärenden på stan och sen åkte vi hem till dom igen.
solade lite och ba tog de lugnt, sen skjutsade dom mig till bussstaiton
där ja väntade på jennifer ett tag.
sen drog vi o fika o lite sånt
så jävla varmt ute. fick go bränna på ena armen ida. hah
men nu ska ja ialf ut o lägg amig o sova på stutts.
sen bär de av till motala  :)
(mp) 0736334527
                    ha't gött  öm än sägör!

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0