jennie hellström

jag blir bara så himla glad när jag lyssnar på håkan!
längtar så enormt till pip, o hur jag ska flörta med honom!
men iallafall..
idag så försov jag mig litegran.. bara sisådär 7 timmar.
så när jag vaknade gjorde jag iordning lite frulle, och sen gjorde jag mig iordning.
för jönsa skulle in och hjälpa till med serveringen för folkhögskolan.
det var faktiskt ganska kul.
det var serveringsteamet; lovisa, jennie, wictor, jessica, hanna, linda och ngn mer tjej.
först så serverade vi lite cider ( alkoholfri såklart ) .
sen så fick vi servera mat, och jag och lovisa va ett team.
det gick faktiskt lite bra, för vi hade haft några tankar om att några incidender skulle hända.
men det gick väldigt bra. jag spillde dock lite sås på en arm, men det med ett klent leende gick de bra!
sen så gick iallfall jag och lovisa runt och städade lite.
sen drog vi till donk, inte för vi var sådär sugna på det men skönt var de iallafall.
sen kom vi på att vi inte hade ngn skjuts, så vi drog hem till dennis..
sen gick vi till stan och satte oss som två fjortisar och väntade på lovisas pappa.
nu ska jag dra på sov-playlist och sova.
börjar 1 imorgon med tecken. rawr : )
          jag litar på dig.
NATTI GÄNGET

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0