if you knew me

hej hopp fralla

fasiken skönt att gå till skolan nu, jag trivs!
men det är desto skönare att veta att man snart får sommarlov! längtar så jävla hemskt mycket. ska bli så himla skönt. och något jag längtar speciellt till är putte i parken. hoppas de blir värt pengarna ! men håkisen är ju där, så då kan de ju omöjligtvis bli dåligt! gott sällskap och sol, skönt! ska tillbringa as mycket tid åt mina nya homies, maddus och lovis. gasch vad bus.
men nog om det. jag har ju en dag idag också. och idag har ja inte gjort så mycket. kämpigt som fan att gå upp igår eftersom man låg uppe till halv 3 och titta robin hood. det är ju inte så lätt att ställa om. iallafall. efter skolan så hängde lovis med till mig och hängde lite. jag pimpade sönder hennes blogg som förövrigt är
jaghittanemo.blogg.se
vi mös, och sen käkade vi. ooooh nej lovisa. känner mig inte utnyttjad ba för jag hade gött käk att erbjuda ! menatte, kan ju inte säga emot längre eftersom hon alltid har en försvarande replik som jag kommer få höra ett tag framöver. men iallafall. nu ska jag ta o spöa simpsan på msnspel! roande.

later dude....

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0