I am what you see

hejsan hoppsan.

idag har det varit en ganska stel dag i skolan.
slutade halv 12, och då hade jag haft en lektion.
spelade lite volleyboll efter skolan. sen åkte jag huls o lovis o käka glass.
sen hamnade vi på min baksida, där vi spelade massvis med badminton och volleyboll.
även rolle roland kom och hälsade och visade bristed på kondition.
känns så jävla skönt att det är varmt nu!
iallafall.. jag och huls åkte o köpte lite kakor efter lovisa gått till linkon.
nu är huls och möter lovisa, dom ska fixa lite saker hos huls, sen kommer dom hit.
så ska vi ut och åka lite inlines, börjar bli kung.
förövrigt så kunga ja lite i medborgarn med skateboarden, pimp mothafucka'.
det var min dag, nästan helg exakt.
nu väntar bara inlines turen med huls o cykellovisa.
och sen maddus som ska hit och sova lite inatt.. mysa
hat gött again.
                                  byebye

'Chris Keller', underbar låt!


Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0