I am not what they say

okejokejokej,

Idag vaknade jag upp som alla andra mornar med maddus, med fingrar petandes i ryggen.
- jennie jennie jennie, vakna vakna vakna, jag har en idé!
aa visst, jag gick upp kl 9, men det värsta var att hon fick upp mig då. bra gjort!
jag gjorde mig iordning och sen tog vi buss till in till karlskoga.
då drog vi och köpte ett par skor , madde gjorde iallafall.
sen hem till maddus, och sedan vidare till örebro.
Vi sprang genom hela stan kändes de och jag provade säkert 20 klännignar.
men åkte hem tomhänt. och på vägen hem kom vi på en solskön idé.
vi ska köpa vandrande pinnar tillsammans!
stock, gren och kvist, de ska dom heta... alltid mysiga idéer med mads..

på 2 dagar har ja gjort klart 4 arbeten, och hur nöjd jag är över mig själv!!
plus i kanten till mig själv..

kommer ett vettigt citat mot kvällen, tjo bruds

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0