godhjärtad

torsdagen har varit mysig.
åkte till madde och sen tog vi på oss inlines, min första gång!
och sen åkte vi från bussstaion   till madde, och de är en mil ! stolt..
det var grymt jobbigt för lilla mig, men jag ramlade faktiskt inte ens någon gång!
madde var nog också stolt över mig när ja lärde mig bromsa själv, utan maddes hjälp.
men sen åkte vi till towerbeach o spela lite handboll, de va kallt...
sen åkte vi hem igen, låg uppe o prata till typ 2... prata om allt och ingenting.

på morgonen åkte vi till walthöörs och spela lite handboll hon o jag.
vi tränade ganska seriöst för o vara vi tyckte ja..
 sen hade vi tecken, och sen gick jag  upp med mina skavsårsfötter till bussen och åkte hem!

nu har jag just duschat, och väntar på att håret ska torka.
sen ska ja ner mot farmor, så ska jag gå lite ärenden med henne.
sen ni, sen ska jag bort till karin och vara barn och hundvakt åt timmy och zita!
det känns som jag är himla godhjärtad idag!
yeahyeah,  hörs imorgon!

gnatt och hejdå :)

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0