bunkern med ett sjukt långt inlägg.

god kväll

idag har jag haft en sjuhelsike rolig och händelserik dag.
såklart tillbringa ja dagen med lovisa håkansson.

det började med att jag egentligen skulle kommit till henne och hängt på när hon skulle gå med linkon. men jag var inte världens snabbaste upp ur sängen vid 3 tiden. och när jag väl kom upp så fastnade jag vid en film, tigers film! dom är så visa på sånna filmer har jag märkt. men iallafall. jag mötte upp lovisa vid prix, numera kallat coop. för vi skulle köpa något att äta, men vi hittade inget vi var sugna på, dvs ingen grillad kyckling. så vi gick till kronhallen, kom ut med lions och någon haribo påse. hem till mig för o äta grillat. mums säger vi på det.
Efter ett tag när vi låg ute på studsmattan så bestämde vi oss för att gå ner till degernäs vid udden och elda lite. så vi begav oss neråt, tog en liten omväg dit. men sen när vi väl va där så fick vi en fin brasa som varade i ungevär 10 minuter. sen när vi fick tråkigt så bestämde vi oss att kasta tändaren i brasan. så vi slängde dit den och sprang tills vi knappt kunde se brasan längre. men lovisa smartass kasta den bredvid brasan. så heron jennie fick försöka släna dit den igen. sen sprang vi längre bort, as rädda. sen efter ett tag, small de som fan , explosion inte. men vi trodde de skulle börja brinna , men de puffa ju bara.
lite lätt besvikna begav vi oss på promenad hem. vi hade bestämt oss att vi skulle gena över golfbanan. några roliga incidenter förekom på våran väg genom golf banan, tex bunkern som vi lekte lite i. okej, de här kanske inte låter som en speciell dag. men om man var med på den så , kan ja ju säga att den va rätt rolig iallafall. man trivdes.
såklart knippte vi några knips på våran dag!





Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0