början på något nytt.

Hejhej!

Idag har jag bestämt mig för att göra något nytt, och ordentligt!
Allt annat börjar bli så tråkigt nu.
Radera just min första blogg, va faktiskt väldigt pinsamt.
Menatte. Idag vaknade jag upp av ett finger i pannan, skön start på dagen.
Det va syrmin som ville något, och bredvid mig låg en klarvaken madde. haha
Efter en liten stund så gick jag till staitol och köpte lite frulle till oss.
Vi kom på många planer vi skulle hitta på men var aldrig något som genomfördes.
Så, maddelenus drog hem och jag begav mit upp till sängen, trött som jag är !

Nu är det kvällen!
kort efter att maddelenus hade åkt hem kom jennifer!
skönt att man har en sån som henne! :)
vi hade inte direkt något och göra, så vi la oss på stuttsmattan.
sen fick jennifer samtal från hennes moster, och frågade om vi ville åka o käka.
så vi åkte till kinan och käkade, jag var proppmätt innan jag ens börja äta.
men såklart kom det ner en filé oskar rätt så lätt. haha.
Vi åkte iallafall hem till mig o började färga jennifers hår.
hon tyckte hon blev vit hårig, men de blev läckert as hell!
nu är det iallfall min tur och lovisa sitter o plockar ut hår ut hättan ;p
tack för hjälpen lovis, och tack för en trivsam helg maddus<3
                      gnatt
ζ
jag saknar inte oss. jag saknar dig!

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0