all night long

tjena mittbena.
idag har jag varit i örebruu. fast innan det hade jag en meningslös teckenspråkslektion. sen tog jag få bussen in till örebruu. första stoppen blev ju då på burger king! mega gött där jöööe! men sen så försökte jag och lovisis hitta skolavslutningsklänning. vilket blev en stor flopp. men hittade en annan klänning och sen en tröja. i bussen så roade vi oss vi oss med billekar, och såklart måste ja ju säga att jag vann (;
sen skulle jag egentligen in till karlskoga, och umgås lite med mina puddingar amelia och lisa. men ack nej så blev det inte. blev hemma istället och titta handboll. men det var väl inte direkt fyskam. nu ska jag titta lite på oth och sen kanske sova om inte ska jag titta på ngn gos film. och imorgon kanske jag ska till kristinehamn, skatetävling.. finns nog massa gosboys där! och som madde säger;
- jag lär ju ska hänga med.
 puss och kram, all night long

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0