we knew we get there someday

             hej hopp gummi lopp aaaa

idag vaknade jag upp med lovisa och jennifer i sängen, jag vet inte hur dom hamnade där, och vi var i mölle. titt som tätt vaknade jag av min klocka som ringde redan vid 10. men vi ville ju snooza ett tag, så min klocka höll på och tjöt var femte minut. från 10 - 12. och när lovisas ringde vid 12 då var vi tvugna att gå upp. men det var bara jag som steg upp ur sängen den tiden. dom andra låg helt utslagna i sängen. trogen arbetare som jag är försökte jag göra mig iordning så snabbt som möjligt. och sen bar det av på mopparna hem. maooo, hi. sen när jag kom hem satt jag och prata med björn och pappsan ett slag. och snart ska jag förvandlas till en moneymaker och uppdatera några pärmar sen 2006, goodluck jens!

hej dåååå söt



Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0