varje jävla dag



hjärtat det svida jaaa. fruktansvärt.

idag var det my first day på jöbbö ira. det var ju ett intressant jobb det. det började med att jag satt och prata med johanna i typ 2 timmar, förövrigt jävligt skön tjej! haha. sen så satt ja mig vid exel och gjorde någon . a jag vet inte riktigt vad jag gjorde. men det va väldigt roligt med tanke på att jag bara suttit i typ 2 timmar.  sen satt jag där ett tag och fixade lite på internet, och sen daa, sen slutade jag. och max öppnar ju imorgno, jag som lovade mig själv att jag skulle vara först dit. men jag har insett att jag nog inte vaar själv med den idén. så det blir nog lite senare att man drar dit, kanske till och med när lönen kommit.
aja finns inte så mycket att säga. snart är det midsommar och då blire att supa ner lovisa. möhöööö

byebye, ska snart upp och jobba igen. maoo.

  
GOD NATTÖÖÖ

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0