hugo och rosa

men man kan inte
gilla vem som helst inte.
måste vara något särskilt
med det där också tycker jag åtminstone.    -rosa

tittade just på en dokumentär, hugo och rosa. så himla söta är dom. tyvärr dog rosa och sen hugo. den va faktiskt ganska sorglig. men gud så värt att titta. idag har ja bara låge i min  säng, skulle egetnligen tittat mara på spider. men titta olika bra klipp på dom istället. och framför allt titta ja på eva och adam , första säsongen, finns det något bättre om man tänker efter ? tror fan inte det. men snart ska ja sova. men funderar på om ja ska ner o färg håret knall rött innan, tror fan de, busigt. hah.


- sättet att leva, tänka och uppfatta omvärlden, värmen och förnöjsamheten som kanske inte finns längre eller som är dolt iallafall många gånger. jag tror dom kände inte det här uttrycket som man säger jämt numera ; jag har inte tid, jag har inte tid o göra så , och jag har så mycket att göra jämt. och det har dom faktiskt lärt mig att, man har tid. man har alltid tid för varandra.

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0