weed

iI cannot wake up in the morning without you on my mind
so you're gone and I'm haunted and I bet you are just fine
did I make it that easy to walk right in and out of my life?

hej och välkomna till ännu ett meningslöst inlägg :)

känns...tomt men bra.. ödsligt men varmt... botten men toppen....
idag mina damer och herrar ska jag inte göra så mycket... jag ska försöka få hit min saknade jennifer en sväng. och sen ska ja försöka göra något vettigt. och sen bär det av tilll mattias, vi ska grilla och mysa där. ska nog bli ganska sköjj ... i think. menatt.. nej nu ha ja fått höra att det är fint väder ute, så ska utforska de lite mera! TJIIIING allesammans..... :):):)::

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0