sur, tomat, arg, trött

eym, fan sur nu.

ja, nu är jag sur sur sur. jag vet inte varför. jag tror jag är det för att min bränna gör ont ont ont! har nog hudcancer nu. måste ha de. and it burns burns burns.
idag har varit en social dag! först var jag i skolan, började med att ligga lite på bryggan och prata lite. sen så övergick vi in på lektion tror jag. hade frågesport, jag vann inte, det gör jag aldrig! men sen så tror jag vi gick o käka. hade lite mystalk med madson. sen så käkade vi. oo sen,, ooo seen då saa.. sen så hade vi jepordy på psykologin. 800 p fick vårat lag. vi kom näst sist....
sen åkte vi ialf hem och jag och lovisa somnade lite lätt. såklart i solen så man fick sig en skön bonnbränna, på brännan! sen så tog vi tag i våra liv och jag begav mig ner på sommarjobbsmöte. lovis väntade troget utanför och när jag kom ut så åkte vi och handlade lite åt farmor. det är grymt svårt o veta vart man kan gå över vägen nu i samhället. det finns ju ingen gångväg ,  halåå!
efter ha fixat det så drog vi med oss huls på vägen. vi softade lite på mattan och sen så drog lovisa till hästen och tränade. vi andra mogna själar tog på oss inlinesen och åkte typ runt hela degerfors. det var fett med jobbigt jao!
jani, de va väl min dag i stora och små drag.. jag har haft en mysig dag.
imörn ska jag troligtvis in till örebro, kom igen nu, tredje gången gilt !

nu drar jag nog på säsong 5 i oth . ja de gör jag nog.
eller så går ja bara och lägger mig ? men ja kan ju fan inte sova ju...
fan fan fan fan fan fan vad oscar carlén är min  . puss hångel och lek

Kommentarer

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0