sommarlovsinvigning!


när jag blickar tillbaka lite smått på kvällen, så var den allt från kul till idiotisk. tur att det finns vänner!

men min dag började iallafall att jag gick upp vid 7 och gjorde mig iordning. Duschade, fixade håret, sminka mig och allt. sen kom lovisa itll mig och då fixade jag hennes hår. Då ringer telefonen och då säger jessica ; jennie, jag har krockat. det blev ju såklart kalabalik här hemma men vi kom iallafall iväg till skolan tillslut. Sen så åkte vi iväg till skolan. vi käkade lite glass och så med klasen i klassrummet. kristoffer berättade några skämt och sen gick vi till aulan för att sjunga, titta walthers film, och höra när rektor matziboy höll tal.
sen så gick jag simon mange och fabbish till stan, satte oss på mem&zin . Jag och simon skulle till studenten på bregårn, för min just nu arbetslösa granne erika tog studenten, grattis till arbetslösheten! Sen så gick vi allafall dit och där träffade jag jennifer plus hennes familj och släkt.  vi gratta erika och sen så drog jag och simon o satte hos vid melkers. senblev det hemhem hem !
där väntade mammsan och pappsan, jag fick en liten present och sen , som traditionen lyder så gjorde jag underbar tårta! lovsan kom och käkade och sen blev det att göra sig iordning för kvällen!!
Jag och lovsan träffade huls, julia o linda på bussen. då åkte vi dit, drog oss lite runt stan för vi väntade på simon. Sen satte vi oss vid donk och då kom simpsås. Vi gick ner en stund till näset men sen fortsatte vi upp till stan igen. så mötte vi krill så jag o lovsan lefta o tog sällskap med krill upp till willys. lovisa var redan igång här! sen så gick vi bort till shirvis. där låg seriöst folk däckade!! det var bara jag sammi och en till som inte  var  fulla. haha, alla låg helt däckade, vissa spydde och vissa stog o sjöng ; touch maa body , geee.....  men det var väl rätt kul innan dennis började dampa loss  i hela lägenheten. då drog jag och försökte få med mig lovisa. lovisa som va rätt go och låg typ o kröla inne på golvet, men tillslut hängde hon med och då hänger även en niklas med som rullar ner för lägenhetstrappan.  Vi gick ut och sen så började väl kvällen bli strul.  jag pratade med världens bästa shirvan en bra stund. vi kom väl båda fram till att jag behövde bli lite lulli ialf för att kvällen skulle ordna sig.  shirvan och ajg går upp o shottar lite. jag blev väl ialf lite go och då drog vi ner och hade kul jag o shirvan. vi kom väl inte direkt någonstans men vi träffade massa folk.
sen var vi påväg ner till näset men då kom vi på att sista bussen gick. så vi sa snabbt hej då till ge,bohlin och shirvan osh sprang bort tillbussen. där träffade vi huls o dom igen. och när vi kom hem satt vi och snacka lite , jag och lovisa. aja jag hade ialf stundtals kul, tack vare bästeshirv, lovisa som va helt borta, däckad gee och kramgo bohlin.

idag ska jag försöka komma bort till mölle, lite släkt kommer dit och då ska ja bara ta de lugnt. jag ska faktiskt åka inlines hela vägen. och simon hänger med mig. iallafall på cykeln bredvid. fårse om han pallar mitt höga tempo på inlinesen.

 heraaa påer, ha ett gött sommarlov

Kommentarer
Postat av: Gee

vacker sång som fan :D , ja va inte däckad.. ja småsov :)

2008-06-08 @ 22:33:19

kommenteraaaaaaaa:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0